Nieuw: Training Big Data

3 maart 2015
Nieuw: Training Big Data

Heliview Conferences & Training BV introduceert een nieuwe tweedaagse training Big Data. Bent u in staat om alle beschikbare ongestructureerde data te verzamelen en te analyseren? Weet u deze data vervolgens te vertalen naar waardevolle informatie en inzichten? Alleen dan hebben ze toegevoegde waarde voor uw organisatie en versterkt het uw concurrentiepositie.

Kim Lucassen, training producer bij Heliview over deze nieuwe training:
“Over Big Data is al erg veel gezegd en geschreven. Iedereen heeft het erover, maar wie is er nu echt mee bezig? En hoe begin je er eigenlijk mee? Met deze training willen we organisaties helpen bij de eerste stappen op het gebied van big data. Hoe kun je big data echt doorgronden, zodat u in staat bent de behoeftes van uw klanten goed te analyseren.”

Voor wie is deze training?

De Big Data training is bedoeld voor iedereen die een goed beeld wil krijgen van de mogelijkheden van Big Data binnen zijn / haar organisatie. Maar ook voor mensen die al overtuigd zijn van de meerwaarde van Big Data en tot een goede business case willen komen.

De trainers

De training wordt gegeven door een drietal experts uit het vakgebied.

Roelof Reinders

Roelof is data scientist bij Xomnia. Hij behaalde zijn master in Artificial Intelligence aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Zijn afstudeerwerk over het geautomatiseerd vinden van verbeteringen in medische richtlijnen werd genomineerd voor beste studentpaper op de BIOSTEC conferentie voor Health Informatics. Roelof is gespecialiseerd in de gebieden data mining, knowledge representation en automated reasoning.

Martijn Imrich

Martijn is associate partner van Xomnia en helpt bedrijven om meer waarde uit hun data te halen. Momenteel helpt hij Philips op weg naar data gedreven innovatie. Hiervoor heeft hij meerdere grote bedrijven waaronder Randstad, ING en KPN geholpen om met voorspelmodellen de waarde contant te maken.

Bas van Ulzen

Bas is Digital Innovation Lead a.i. bij Philips. Daar is hij verantwoordelijk voor de co-creatie van digitale proposities, waarbij data een essentieel fundament is. Hierbij ligt zijn focus op het bedenken van nieuwe digitale service proposities door het inzetten van connectivity. Daarvoor werkte Bas bij Essent aan digitale innovatie voor online self-service diensten.