Van data-silo's naar bruikbare klantinformatie

16 juli 2018
Van data-silo's naar bruikbare klantinformatie

Veel onderzoeken tonen aan hoeveel geld organisaties elk jaar verliezen als gevolg van slechte datakwaliteit. De gemiddelde organisatie ziet de hoeveelheid data die zij verwerkt elk jaar verdubbelen. Indien de slechte datakwaliteit niet wordt aangepakt, kan dit enorme gevolgen hebben.

Daarnaast weten veel organisaties niet hoe ze gevalideerde data kunnen gebruiken om klanten nauwkeuriger te informeren en nieuwe inkomstenbronnen te genereren.

Return on Information congres

Kom op 28 november naar het Return on Information congres waar u allerlei praktisch handvaten krijgt waarmee u de volgende dag aan slag mee kunt. Het congres Return on Information helpt organisaties om informatie gedreven te worden. Hierbij wordt gekeken naar processen, data en informatie. Centraal staat de vraag: Hoe creëer je structuur in ongestructureerde informatie?

We zien dat door de toenemende digitalisering en digitale transformatie de hoeveelheid data en informatie binnen organisaties blijft groeien. Zijn organisaties in staat om deze informatie te managen en om te zetten naar kennis. Dit vraagt nogal wat van uw organisatie.

Onderwerpen die tijdens het congres aan bod komen zijn:

• Architectuur en standaarden
• Koppelen van ongestructureerde informatie
• Kwalificeren en verrijken ongestructureerde informatie
• Betrouwbaarheid en echtheid van informatie
• Kennis borgen en delen
• Enterprise search
• Optimaliseren van processen
• Kunstmatige intelligentie en ongestructureerde informatie
• Informatiebeveiliging

Mis het niet en registreer u vandaag nog via het inschrijfformulier!