Waardecreatie door klantprofilering

28 september 2015
Waardecreatie door klantprofilering

Waardecreatie door klantprofilering: de juridische aandachtspunten

Voor waarde creatie binnen organisaties wil iedereen op de klantrelatie zitten. Dit vereist een vergaande creatie van klantdata, zowel bij aanvang van als gedurende de klantrelatie.

  • Wat mag bijvoorbeeld wel en niet bij een omnichannel-aanpak?
  • Waar moet u verder op letten vanuit juridisch perspectief?


Belangrijk aspecten die tijdens deze keynote op het Customer Communications Management congres op 24 november 2015 aan bod komen zijn

  • identificatie en authenticatie
  • profilering
  • privacy

Over het Customer Communications Management congres

De door internet verbonden wereld zorgt voor nieuwe uitdagingen. Denk aan klanten die communicatie eisen via verschillende kanalen op verschillende tijdstippen, het outsourcen van printstraten en trends als omni-channel, multi-channel en customer centricity. Daarbij eist de business ook nog een snellere dienstverlening.

Alles moet efficiënter, effectiever en goedkoper. Hoe pakt u dit concreet aan? Wat betekent dit voor uw organisatie? Waar ligt de verantwoordelijkheid? Het congres Customer Communications Management  gaat over de creatie, levering, opslag en het beheer van complexe persoonlijke klantcommunicatie. Het thema is Regie op klantcommunicatie.

Meer informatie en inschrijven op: ccm.heliview.nl