IBM

IBM
IBMbusiness analytics & artificial intelligence

Profiel IBM

Bedrijven gebruiken AI meer dan ooit tevoren. Van banken die AI inzetten om hun digitale personeelsbestand te versterken tot telecommunicatiebedrijven die slimme chat-bots inzetten om de klantenservice te transformeren. Door gegevens te verzamelen en van deze gegevens te leren, kunnen cognitieve systemen trends signaleren en inzichten bieden die jouw teams helpen workflows, reactietijden en klantervaringen te verbeteren. Met slimme AI breng je jouw organisatie naar de 21ste eeuw.

Nieuwste kennis IBM

Kenniscyclus: Aan de slag met data en AI

Kenniscyclus: Aan de slag met data en AI

Haal meer uit jouw AI met deze kenniscyclus i.s.m. IBM

In toenemende mate spelen data en kunstmatige intelligentie een sleutelrol binnen de organisatie. Zo interpreteren programma’s zelf teksten om beslissingen te nemen en helpen bots voortaan onze klanten. Maar voor de organisatie aan de slag kan met AI-projecten, is het belangrijk om de basis van dit alles op orde te hebben: de data.

 
Hoe volwassen is jouw organisatie op het gebied van data?

Hoe volwassen is jouw organisatie op het gebied van data?

Maak jij al gebruik van AI?

Binnen veel organisaties speelt data een steeds belangrijkere rol. Maar hoe ga jij om met jouw data? Gebruik je dit enkel om het productieproces te verbeteren of is AI de drijfveer van al jouw bedrijfsbeslissingen? In deze whitepaper ontdek je hoe volwassen jouw organisatie nu is op het gebied van data en hoe je dit kan verbeteren.