SAS

SAS
SASBusiness Analytics software en dienstverlening

Profiel SAS

SAS is marktleider in analytics. Met innovatieve analytics, business intelligence en data management software en dienstverlening, helpt SAS klanten op meer dan 83.000 locaties sneller, betere beslissingen te nemen. Al sinds 1976 levert SAS haar klanten wereldwijd 'THE POWER TO KNOW'.

Nieuwste kennis SAS

Hoe ziet customer experience eruit in 2030?

Hoe ziet customer experience eruit in 2030?

Wereldwijd onderzoek laat zien dat technologie leidend is

Hoe blijf je als merk voldoen aan de verwachtingen van consumenten in een snel veranderende wereld? Hoe zet je technologie in om jouw klanten een fantastische ervaring te bieden? Futurum Research ondervroeg consumenten, bedrijven en merken wereldwijd en ging op zoek naar de customer experience van 2030. Benieuwd hoe dit eruit ziet? Download dan snel dit onderzoeksrapport en stap in de toekomst.

 
Data zijn de sleutel tot inzicht in de klantreis

Data zijn de sleutel tot inzicht in de klantreis

Harvard Business Review: Realtime analytics

Hoe onderscheidt een bedrijf zich van concurrenten? Wat maakt een bedrijf succesvol? Harvard Business Review ondervroeg 560 managers uit vooraanstaande bedrijven over hoe zij meer inzicht krijgen in hun klanten en hoe ze data en analytics inzetten om hun klantervaring te verbeteren. Waar staan zij al? Waar liepen ze tegenaan? Download hier het Harvard Business Review en bekijk waar jouw bedrijf al staat.

 
Computervisie: kansen en valkuilen

Computervisie: kansen en valkuilen

Grip op visuele data

Data wordt steeds belangrijker. Met name visuele data speelt een steeds grotere rol in onze samenleving. Door computervisie wordt het verwerken en interpreteren van visuele data eenvoudiger en exacter. Hierdoor kunnen problemen veel sneller gedetecteerd worden en kunnen producten en advertenties persoonlijker worden gemaakt. Lees hier wat computervisie nog meer kan doen en hoe het precies werkt.